0
 x 
Кошик пустий, чекає на товари!
compare
0
 x 
Додайте товари для порівняння

Типи технічної допомоги

Наша компанія є офіційним авторизованим сервісним центром таких корпорацій, як Point Mobile, SAM4S, Detaik, Godex. Тому, якщо ваші термінали збору даних Point Mobile, POS-моноблоки SAM4S, POS-системи Detaik або принтери етикеток Godex вийшли з ладу, то у вас є можливість здійснити якісне сервісне обслуговування ваших пристроїв в межах України. Наші інженери співпрацюють з головними сервісними центрами даних компаній, мають все необхідне обладнання для ремонту і діагностики. Окрім того, ми маємо власний великий склад із запчастин і комплектуючих, що значно пришвидшує процес ремонту, тому що в більшості випадків немає потреби замовляти деталь у виробника і довго очікувати її доставку.

Ремонт і заміна обладнання із заводським браком

Нажаль іноді трапляються випадки, коли щойно придбаний товар не працює належним чином. На більшіть продуктів, з якими ми працюємо, розповсюджується гарантія від виробника. В разі отримання несправного ТЗД, принтера етикеток чи ПОС-системи вам необхідно зв’язатися з нами і повідомити модель, серійний номер, контакний номер телефона і ПІБ власника. Дуже важливо зберегти упаковку непошкодженою, що дозволить здійснити заміну товару в разі підтвердження його дефекту. Якщо упаковка пошкоджена, то в такому випадку можливе лише здійснення гарантйного ремонту.

Гарантійний ремонт товару

Такий ремонт принтерів етикеток, терміналів збору даних і POS-систем здійснюється у випадку, якщо товар ще має гарантійний термін придатності, використовувався згідно з інструкцією і не було втручань у механізми пристрою поза межами авторизованого сервісного центру. Якщо ці всі умови виконані, то наші спеціалісти виконають ремонт вашого обладнання безкоштовно. В іншому випадку ми проведемо діагностику і оголосимо вам вартсть ремонту.

Післягарантійний ремонт обладнання в нашому сервісному центрі

Якщо термін гарантії закінчився і ваш прилад перестав працювати належним чином, то вам необхідно звернутися в наш сервісний центр, повідомити модель, серійний номер, телефон і контактну особу. Після цього ви отримаєте інструкцію, яким чином відправити нам товар на діагностику і ремонт. В разі проведення ремонтних робіт у нас діагностика безкоштовна. Перед початком робіт вам буде оголошений певний бюджет ремонту, який ви маєте прийняти.

Ремонт з виїздом на місце

В певних випадках ми можемо здійсювати ремонт, налаштування і сервісне обслуговування з виїздом на до вас. У такому випадку вам необхідно зателефонувати нам, описати проблему, вказати всі необхідні дані (адреса, контактна особа, модель і серійний номер). Після цього буде складений кошторис даної послуги і буде здійснений ремонт вашого обладнання на виїзді.