0
 x 
Кошик пустий, чекає на товари!
compare
0
 x 
Додайте товари для порівняння

Самоклеючі етикетки використовуються практично при будь-якому торгівельному підприємстві при розфасовці, на виробництві. Якщо ви вирішили почати використовувати стікери (так ще називають етикетки з основою, що клеїться) в вагах з чекодруком або з принтерами штрихкоду, то вам варто знати, як правильно підібрати етикетку і на що звернути увагу.

Принтер етикеток і витратні матеріали (наприклад, якщо ви зупините свій вибір на термотрансферному друку, вам знадобиться ще й ріббон - термотрансферна стрічка) - це те, що в першу чергу потрібно для друку етикеток. Можливо, ви вже знаєте принтери етикеток існують двох видів: термопринтери і термотрансферні принтери. А при виборі як принтера, так і етикеток варто відповісти собі на кілька запитань. Перший це для якого товару і за яких умов будуть використовуватися етикетки. Також варто визначитися із терміном служби етикетки. Існує три основні види етикетки.

ЕКО (T.Eco або Термо-Еко) – це економний варіант термопаперу. Ці етикетки використовуються для друку на термопринтері (зазвичай в терморежимі використовують недорогі настільні принтери штрих коду). Термін служби цього виду етикеток невеликий, їх використовують для маркування товарів швидкої реалізації. Термоетикетки легко схильні до пошкоджень і мають властивість вицвітати. Їх також не можна використовувати для маркування заморожених товарів, оскільки швидко зіпсуються під впливом води. Такі етикетки мають три компоненти. Перший це термочутливий шар з покриттям, що хімічно активується. Далі слідує праймер. Цей шар не тільки підсилює чутливість термошару, але й надає високу роздільну здатність і чіткість друкувального матеріалу. Останнім компонентом є папір чи так звана підкладка.

ТOP (Т.Top або Термо-Тор) – це стійкіший варіант термопаперу. Його часто використовують при маркуванні таких товарів як м'ясо або риба, оскільки ці етикетки мають тонкий захисний шар, який покриває термошар. Якщо в магазині у відділі риба використовуються підвісні ваги з чекодруком ( "METTLER-TOLEDO", CAS", "BIZERBA" та інші)., то швидше за все саме з цими етикетками.

Найстійкішими до зовнішніх дій є синтетичні етикетки. Швидше за все, якщо Ви дійшли висновку купити термотрансферні етикетки, то у вас використовується термотрансферний можливо промисловий принтер штрих кодів і, крім того, вам знадобиться барвна стрічка (ріббон). Технологія друку – це перенесення фарби з риббона на поверхню етикетки. Для досягнення цієї мети барвник повинен бути підданий точковому термонагріву. Через те, що при такому друку співвідношення барвної стрічки та етикеток витрачається 1/1, дані етикетки дуже дорогі. Однак якщо вам потрібні стійкі етикетки з більшим терміном придатності більше 6-8 місяців для друку штрих-кодів та облікової інформації, ми рекомендуємо саме термотрансферні етикетки. Так як вони виготовляються із нейлону, синтетики. Крім того, ви зможете досягти бажаного результату, при правильному поєднанні компонентів, а саме, підкладки, поверхневого шару для друку та клею.

Якщо ви визначилися з видом етикетки, ще потрібно прийняти рішення за розмірами етикетки. Специфікація вашого принтера містить інформацію про максимальну ширину друку. Ширина вашої етикетки не повинна перевищувати максимальну ширину друку, інакше ви отримаєте невідповідність матеріалів. Так само потрібно пам'ятати, що ширина етикетки не включає ширину підкладки, яка, як правило ширше етикетки на 2-6 мм. На підкладці може розміститися не одна етикетка, а кілька. Це називається в кілька струмків. Якщо максимальна ширина друку вашого принтера дорівнює 102 мм, а бажана етикетка 45 мм, то можна замовити на одній підкладці по дві етикетки в одному ряду. При замовленні етикетки також вказується довжина, яка вимірюється вздовж напрямку розмотування рулону. Крім того, потрібно вказати кількість етикеток, від цього числа залежатиме діаметр рулону. Зазвичай ця цифра кратна сотням. Відповідно якщо ваша етикетка має більшу довжину, то рулон вийде більше. Замовлення на етикетки може мати такий вигляд: 58 x 30 (100). Де 58 – це ширина, 30 – довжина, а 100 – кількість етикеток.

Також потрібно пам'ятати про характеристики вашого принтера. Ви можете знайти всю інформацію в специфікації друкувального пристрою. Наприклад, у ній вказується максимальний діаметр рулону, якщо ж рулон буде більше - він просто не постить у принтер. Ще потрібно враховувати діаметр так званої втулки, на яку будуть намотані етикетки, цю цифру ви також зможете знайти у специфікації до вашого принтера.

Після того як ви визначилися з розмірами, варто задуматися про замовлення етикеток з препринтом. Це можливість замовити етикетки з нанесеною інформацією на етикетку. Наприклад, це може бути, як кольорова сітка, логотип компанії або інформація про товар (назва, ціна, вага і вартість). Тому якщо у вас є дизайн етикетки, варто задуматися про купівлю етикеток з препринтом. Однак розробка та коригування дизайну етикетки може обійтися в деяку суму.

Виробник термопринтерів та термотрансферних принтерів Zebra, так само займається розробкою термо- та термотрансферних етикеток на різних клейових основах, а компанія Ітератор постачає етикетки та риббони Zebra. Тому якщо ви відповіли собі на основні питання про термін служби етикетки, її розміри, температуру навколишнього середовища етикетки, про стійкість етикетки.